Ettevõte asutati aastal 1969
Ettevõte asutati aastal 1969

 Sencor asutati Jaapanis aastal 1969. Tänapäeval tarnib Sencor üle 1000 tüüpi toote kuues tootevaliku grupis, rohkem kui 55 riiki üle terve maailma.

Sencorist lähemalt


SENCOR siseneb USA turule, SENCOR Euroopas

Euroopa koduelektroonikatootja Sencor, kelle tooted on saadaval rohkem kui 30 Euroopa ja Aasia riigis, on teatanud kavast siseneda USA turule. Kaubamärki esitletakse esimestele klientidele rahvusvahelisel näitusel New Product Showcase, mis leiab märtsis aset Chicago linnas McCormick Place messikeskuses.  Kaubamärki ja uusimaid tooteid esitletakse koos disainitud koduseadmetega ühes kohas. Sencor'i esindajad plaanivad oma esindatust USA turul kahe aasta jooksul täielikult välja arendada ja kolmekordistada ettevõtte käivet viie aastaga.
Sencori ajalugu algab aastast 1969, ettevõte toodab laias valikus koduseadmeid ja on hiljuti alustanud ka mobiiltelefonide tootmist Euroopa ja Aasia turgudele. Alates aastast 2002, kui ettevõte osteti Euroopa firma poolt, on selle müügid igal aastal kasvanud. Tänasel päeval on Sencor kaubamärgil üle 1000 toote ja see on üks dünaamilisemaist kaubamärkidest elektroonikatoodete turul. Müügihittidele kõrval on toodanguks traditsioonilised toiduvalmistamise masinad (käsimikserid, köögikombainid), tolmuimejad, keetjad (veekeetjad, rösterid, riisikeetjad, grillid), peale selle veel kaalud, digitaalsed vererõhumõõdikud, induktsioonpliidid ning audio-videoseadmed (telerid, raadiod, multimeediaseadmed) ja lisavarustus.

 Sencor on väga populaarne koduelektroonika kaubamärk mitte ainuüksi Tšehhi Vabariigis, kus selle peakorter asub. See on müüginumbritelt esirinnas väikeste koduseadmete kategoorias, isegi edestades eelmisel aastal Philipsit (GFK 01-10/2013 andmeil). Ettevõte on saavutanud domineeriva positsiooni koduseadmete ja elektroonika kategoorias, mitte ainult suure tooteportfelli tõttu, mis täidab tarbija vajadusi, vaid ka tänu kvaliteedile, sõbralikele hindadele ja innovatiivsele disainile. Võrrelduna konkurentidega on Sencor erakordne tänu valikule rikkalikele värvitoonidele, mis on täienduseks tarbijate kodu ja köögidisaini kontseptsioonile. Toodete pakkumine USA turule põhineb neil samadel tugevatel argumentidel.

"Oleme valmis investeerima uute toodete tootmisse, mis spetsiaalselt on valmistatud USA turule. Meie kavatsuseks on kombineerida USA turu vajadustele vastavus meie kaubamärgi innovatiivse vaimuga, mille puhul me muudkui väljastame uusi tooteid, mis on klientide vajadustest inspireeritud. Need kliendid ja nende nõudmised on meie mootor ja jõud konkurentsis, võttes arvesse keskkonda, milles me oma äri ajame,” ütleb Robert Šiml, rahvusvaheline kommertsdirektor.

Innovatsioon, disain ning 6 aasta pikkune mootorigarantii mõnedel mudelitel.
 Sencor on alati oma edu rajanud koduseadmete ja elektroonika viimistletud disainile, laiale tootevalikule ja kvaliteedile. Seda tõestatakse, andes oma valitud tolmuimeja- ja blenderivalikule  6 aasta pikkuse mootorigarantii. Konkurentide kõrval eristub Sencor ka disaini poolest, kuna paljud kodumasinad toodetakse 9 rikkalikus ja originaalses värvitoonis.

Lipulaevatoodete hulka, mis USA turule viiakse, on saumikserid, lauamikserid, elektrilised veekeetjad, tolmuimejad, köögi- ja vannitoakaalud ning ka digitaalsed vererõhumõõtjad ja induktsioonpliidid.

 Võtmeinnovatsioonid, mis maailmaturul esitletakse, on multifunktsionaalse lauamikseri sari 9 värvitoonis, seeria nutikaid veetemperatuuri seadistavaid veekeetjaid SWK 1274RD. Need tooted võistlevad prestiižse innovatsiooniauhinna eest messil New Product Showcase, mida eelnevalt mainiti.