Ettevõte asutati aastal 1969
Ettevõte asutati aastal 1969

 Sencor asutati Jaapanis aastal 1969. Tänapäeval tarnib Sencor üle 1000 tüüpi toote kuues tootevaliku grupis, rohkem kui 25 riiki üle terve maailma.

Sencorist lähemalt


SENCOR Garantiitingimused

Kõikidele toodetele kehtib garantiiperiood 24 kuud lalates lõpptarbijale müügi kuupäevast. Garantii on piiratud järgmiste tingimustega. Garantii kehtib ainult tavapäraseks koduseks kasutamiseks mõeldud kaupade puhul. Remontimiseks tuleb seade viia kas kauplusse kust selle ostsite või allpool nimetatud volitatud teenindusse. Lõpptarbija on kohustatud viima seadme remonti kohe vea ilmnemisel, hiljemalt enne garantiiaja lõppu. Lõppkasutaja on kohustatud tegema koostööd väidetavate defektide kinnitamiseks. Vastu võetakse ainult täielikke ja puhtaid tooteid (vastavalt hügieeninõuetele). Garantiiremondi korral pikeneb garantiiaeg remondiperioodi võrra kuni kuupäevani mil lõpp-klient toote üle võttis või mil lõpp-klient oli kohustatud selle üle võtma. Seadet teenindusele üle andes on lõppklient kohustatud esitama täieliku dokumentatsiooni: ostutšekk, garantiikaart, paigaldussertifikaat.
 
Käesolev garantii on tühine, kui kehtib üks järgmistest tingimustest:
Toode müüdi defektide tõttu. 
Toode on tavalisest kasutamisest tingitud kulunud või kahjustatud. 
Toode on kahjustatud ebaprofessionaalse või vale paigaldamise tõttu, seda on kasutatud vastupidiselt kasutusjuhendile, kasutatud vastuolus kehtivate õigusaktidega ja tavapärasel kasutamisel või on kasutatud selleks mitte-ettenähtud otstarbel. 
Toode on kahjustatud hooletusest või ebapiisava hoolduse tõttu. 
Kahjustused on tekkinud mustusest või force majeure (looduskatastroofid, tuli, veeuputus, ...) põhjustel. 
Defektid on põhjustatud madalast signaalist, elektromagnetvälja häiretest jne. 
Toode on mehhaaniliselt kahjustatud (nt purunenud nupp, kukkumine ...). 
Kahjustused on tekkinud ebasobiva andmekandja, sisestamise, käibematerjalide (patareid) või ebasobivate töötingimuste (nt kõrged temperatuurid, kõrge niiskus, vibratsioon) tulemusel. 
Toode oli kahjustatud volitamata isiku remondi, modifitseerimise või muu rikete tõttu. 
Lõppkasutaja ei ole piisavalt tõestanud oma õigust nõuda garantiid (ostmise aeg ja koht).
Esitatud dokumentide andmed erinevad tootel olevatest andmetest. 
Nõuded, mille puhul ei ole esitatud dokumentide põhjal võimalik toodet tuvastada (nt seerianumber või garantiiplomm on kahjustatud). 


6 aastane lisagarantii